به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: رييس کلانتري151 يافت آباد از دستگيري باند سارقان حرفه اي خودرو در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرگرد عطاءالله سينکايي گفت: چندي پيش تعدادي از شهروندان تهراني ساکن در محله يافت آباد تهران با مراجعه به کلانتري شکايات خود مبني بر سرقت خودرو در محدوده سکونتشان را تسليم افسر تحقيق کردند.

وي افزود: به محض وصول شکايات مردمي رسيدگي به موضوع سرقت در دستور کار تيم ويژه مبارزه با سرقت دايره تجسس کلانتري قرار گرفت و تحقيقات گسترده پليسي آغاز شد.

رييس کلانتري151 يافت آباد اضافه کرد: با تحقيقات گسترده و انجام چندين عمليات تعقيب و مراقبت پليسي در سطح حوزه استحفاظي اين يگان سرانجام ماموران دايره تجسس دريافتند سرقت هاي اخير توسط فردي به نام «هادي» از مجرمان سابقه دار و حرفه اي صورت پذيرفته است.

وي با اشاره به اينکه متهم به تازگي از زندان آزاد شده بود، خاطرنشان کرد: ماموران با تحت نظر گرفتن وي و کنترل نامحسوس محل دقيق سکونتش در نهايت مخفيگاه او در شهرک يافت آباد را شناسايي کردند.

رييس کلانتري 151 يافت آباد اظهار داشت:به محض مشخص شدن مخفيگاه متهم شمارش معکوس براي دستگيري «هادي» آغاز و با هماهنگي مقام قضايي، ماموران طي يک عمليات غافلگيرانه پليسي موفق شدند متهم را درحاليکه در پشت بام منزل خود به اتفاق همدستش «مرتضي» در حال مصرف شيشه بودند را  شناسايي و دستگير کنند.

سرگرد سينکايي با اشاره به اينکه متهم در پشت بام منزل خود اتاقکي تعبيه کرده و اموال مسروقه را در آنجا نگهداري مي نمود، تصريح کرد: از سارقان مقادير قابل توجه اي اموال مسروقه خودرو يک رشته شاه کليد و يک عدد گاز اسپري اشک آور کشف شد.

وي گفت: متهمان پس از دستگيري به کلانتري منتقل شدند و تحت بازجويي هاي فني قرار گرفتند که در جريان بازجويي به 16 فقره سرقت خودرو اعتراف نمودند.

رييس کلانتري 151 يافت آباد افزود:تحقيق از متهمان براي کشف ساير سرقت هاي احتمالي کماکان ادامه دارد.



[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 1:47 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید